Halloween/födelsedag #1


No update? An update? Wow.

Min uppdatering suger! Men ingen oro ska ske, i väntan på något nytt så får man vänta lite länge. Jag väntar som sagt fortfarande på min phone.


För att ge ett leende kommer några skuttiga bilder alldeles strax som jag har redigerat i ett bra tag nu. Ja, det är som sagt ett par styckna och jag har blivit tillfrågad flertals gånger och det är först nu som jag har sladden så att jag kan jag göra något åt detta.


Ska sova snart, så det kan hända att jag kanske lägger upp dem imorgon, men nu ska jag försöka hinna lägga upp dem! Jag bjuder iaf på en låt, som man kan lyssna medans man väntar.


[Klicka på bilden]

Till sjukhuset.

Ska kolla till en kär familjemedlem, som har krockat med bilen.

Tänkte köpa dessa nu.

http://www.vagabond.com/vagabond_product.aspx?ItemNr=2816-440&color=2807&isoCode=SE


Trkigt. Ville visa min skiva.


Bara för att något är lagligt betyder det inte att det är rätt.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7969292.ab


Entré









Mammas smycken.


Min vy om uppkopplingen inte skulle finnas.

Jag brukar tänka på elektronik. Tanken av att det en dag bara kan stängas av. Jag har massor av minnen i mappar lite här och var på datorn. Att tänka att allting kommer att gå upp i rök är inte en ovanlig tanke. Det som skrämmer mig med det är att jag inte kommer att minnas igen. Jag kommer alltid att veta att det fanns något på datorn som jag hade kärt, men inte vad.

Jag blir sviken av mig själv gång på gång, eftersom jag inte minns saker. Jag vet att jag har en hel del på min allra äldsta dator, som för stunden inte är närvarande och kommer förmodligen aldrig att vara det.

Det är sånt som gör mig rädd, för i framtiden kan det hända något vi inte har någon aning om. Då har jag min anteckningsbok och min drömbok. Men inte alla minnen på ett och samma ställe.

Borta är ordet.

Allt. Borta.


Nymålat, uppdaterat, uppgraderat.

Grått och vitt.

Hungrig som få. 1min till mat.







Nu blir det käk. Hej.

Dec, dec, snart kommer du.

Snart december och kanske dags att lägga ut en önskelista. Jag har idag haft magont hela dagen, men ska ta mig ut imorgon oavsett. Leta jobb är det som står högst upp på min så kallad listan, så man kanske har råd med julklappar i år till alla. Man får se och hoppas.

Snart tar jag mig hem till far och fixar datorn igen. Har inte haft min egna på ett tag. Jag har även haft en rätt usel vecka där lust till någonting ej existerat, haft ont i hela kroppen och inte orkat göra ett piss.

Städningen har till och med varit slarvig som tusan hos mor och det är ovanligt för att vara mig. Och ja, det är väl något för veckan, men.. jag vill inte berömma det, eftersom det varit så pass slarvigt.

Nog med det dåliga. I december kommer allting att bara bli bra. Det känner jag på mig. Sen så är ju HTCn, min mobil nu ute i lager. Perfekt!


Bort med kallt väder.

Paraucuru Surfing, Brasil (new edit)


Going The Distance.

Såg denna film alldeles nyligen här hemma. Frän film men mest någon film man helst sitter framför för
att sega lite granna till. Rolig, men i korta perioder, då och då.

3/5 chokladaskar får den av mig.


Många och få.

Har varit förbi örebro och hälsat på lite vänner. Bilder på det kommer att dyka upp här inom några dygn. Har en hel del igång. Rätt fräna saker som har hänt. Jag ska även på möte nu på tisdag och söka flera jobb! Behöver något extra i bakgrunden plus pengar, pengar kan man aldrig få för lite av.


Lite nytt, men samtidigt gammalt, jo, denna profilbild.
Jag funderar på att ha den här nu i ett tag på facebook. Den är nära ett år gammal.

 

Förresten så drömde jag om att jag hade mustach inatt, en rätt tjock mustach också.


Rysmys.


Hah..

Hörde nyss ett skönt citat från trailern Grown Ups, som mixades ihop med en intervju där Salma Hayek nämner en rätt skön grej som verkar stämma lite.


"I think that it's always womens that makes men grow up, first their mothers, then their girlfriends, and then in a long time, their daughters"

Är i örebro. Home at wednesday.


Man kanske ska klippa sig?

Vore skönt att få en ny variation.


Kanske färga svart, fixa en ordentlig lugg och så, lite nytt.
Längden sparar jag såklart.

Louisie

Hon var en kvinna jag tänkte på då och då.

När jag fick reda på för någon månad sedan att hon hade en svår sjukdom har jag tänkt på henne mer och mer. Jag har känt att jag borde besöka henne.

Jag fick idag reda på att hon inte skulle överleva innan december. Hon dog igår och nu kommer jag aldrig kunna besöka henne. Hon var inte den närmaste personen för mig, men hon var en nära vän för min mor.

Döden är en konstig sak tycker jag. Det kan såra så många och man vet aldrig ifall personen har det bättre eller sämre där den nu har hamnat med sin själ.

Jag hoppas hon nu vilar i frid där hon nu är, och jag ska besöka hennes begravning den dagen det är dags. Det är i varje fall det minsta jag kan göra.

Favoriter och dina gröna ögon

Jag har tänkt på dig, men inte bara. Jag tycker allting verkar så skevt. Inga planer, bara från mitt håll. Jag vill inte krossa dig som jag en gång redan gjort, men jag måste göra det ifall det bara kämpas från mitt håll.

Jag gillar inte att säga det men jag tycker om dig och när jag väl säger det vill jag inte att du ska bara hoppa bort från mig, för jag vet att du gillar mig tillbaks.

Låt oss få göra detta tillsammans. Mitt minne av dig och dina gröna ögon och hur jag alltid hör dig i telefon, jag hör hur du oftast ger ett litet fnitter i telefonen och ler stort.


Jag minns fortfarande hur du såg ut när du log, och jag minns dina gröna ögon hur dem passade så perfekt med ditt leende. Ditt galna skratt. Du var så fin.


1. Denna är till hela dig. Lyssna starkt.



2. Favoriter. [klicka på bilden för att komma till deras hemsida]