Är julen slut för dig?

Tydligen är inte julen slut för mig. Jag har nämligen fixat cake eyeliner och borsten/penseln till den idag! Så imorgon ska jag använda den för första gången, för idag orkar jag nog inte, ska sova snart.

Men det är inte allt! Mor min bad mig gå ut och leta efter kläder som det är rea på så om jag finner något så får jag köpa det. Inte nog med det! Även biojulklapp på onsdag.

Två biljetter till..


Det kallar jag julkul i efterskott!

Leia ♥ skriver:

Du har fixat det till vad? :P

Du skriver ju "den"

Anonym skriver:

"Jag har nämligen fixat cake eyeliner och borsten/penseln till den idag!"



Ganska uppenbart att det är cake eyelinern eftersom det är det första jag skriver på meningen så att man kopplar allting?


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar