Från gammalt till nytt.

Vissa vet, vissa vet inte.

Jag hade en blogg innan denna som vars namn var http://dinosaurien.blogg.se - den hade jag från 2009, men har haft blogg(ar) sedan 2007. Så jag kan nästan säga att mitt bloggande är nära inpå sitt fjärde år nu.


Det är en kul erfarenhet att skriva av sig på och ett väldigt intressant sätt att dela med sig av allting på. Så som jag skriver om allting som har för det mesta musik, film, foto och filosofi att göra med. Filosoferandet har inte varit igång så himla mycket, men den ändringen ska jag se till att den sker snart.


Det finns mycket att nämna om livet som man inte kan få nog av och som förmodligen inte kan hamna på något speciellt ställe, förutom i hemliga dagböcker eller dröm-böcker som jag nu har, det har jag sett till att det hamnar här.

Förutom saker som intresserar mig så försöker jag ändå få allting här att funka för andra läsare också och jag försöker gott och väl få saker och ting roligt och väldigt simpelt skrivet.


Snart jul och snart fyller bloggen 4 år (även fast det inte står till höger - tänkte på datumen som bloggen har).




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar