Dec, dec, snart kommer du.

Snart december och kanske dags att lägga ut en önskelista. Jag har idag haft magont hela dagen, men ska ta mig ut imorgon oavsett. Leta jobb är det som står högst upp på min så kallad listan, så man kanske har råd med julklappar i år till alla. Man får se och hoppas.

Snart tar jag mig hem till far och fixar datorn igen. Har inte haft min egna på ett tag. Jag har även haft en rätt usel vecka där lust till någonting ej existerat, haft ont i hela kroppen och inte orkat göra ett piss.

Städningen har till och med varit slarvig som tusan hos mor och det är ovanligt för att vara mig. Och ja, det är väl något för veckan, men.. jag vill inte berömma det, eftersom det varit så pass slarvigt.

Nog med det dåliga. I december kommer allting att bara bli bra. Det känner jag på mig. Sen så är ju HTCn, min mobil nu ute i lager. Perfekt!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar