Favoriter och dina gröna ögon

Jag har tänkt på dig, men inte bara. Jag tycker allting verkar så skevt. Inga planer, bara från mitt håll. Jag vill inte krossa dig som jag en gång redan gjort, men jag måste göra det ifall det bara kämpas från mitt håll.

Jag gillar inte att säga det men jag tycker om dig och när jag väl säger det vill jag inte att du ska bara hoppa bort från mig, för jag vet att du gillar mig tillbaks.

Låt oss få göra detta tillsammans. Mitt minne av dig och dina gröna ögon och hur jag alltid hör dig i telefon, jag hör hur du oftast ger ett litet fnitter i telefonen och ler stort.


Jag minns fortfarande hur du såg ut när du log, och jag minns dina gröna ögon hur dem passade så perfekt med ditt leende. Ditt galna skratt. Du var så fin.


1. Denna är till hela dig. Lyssna starkt.



2. Favoriter. [klicka på bilden för att komma till deras hemsida]


Anonym skriver:

:)


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar