Louisie

Hon var en kvinna jag tänkte på då och då.

När jag fick reda på för någon månad sedan att hon hade en svår sjukdom har jag tänkt på henne mer och mer. Jag har känt att jag borde besöka henne.

Jag fick idag reda på att hon inte skulle överleva innan december. Hon dog igår och nu kommer jag aldrig kunna besöka henne. Hon var inte den närmaste personen för mig, men hon var en nära vän för min mor.

Döden är en konstig sak tycker jag. Det kan såra så många och man vet aldrig ifall personen har det bättre eller sämre där den nu har hamnat med sin själ.

Jag hoppas hon nu vilar i frid där hon nu är, och jag ska besöka hennes begravning den dagen det är dags. Det är i varje fall det minsta jag kan göra.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar