Dröm, del 1: Fotboll med downs syndrom.

Jag hittade nyligen min drömbok jag har skrivit massa drömmar i
som jag tänkte dela med mig av. Här är en dröm från boken.


Det hela började med att jag var någonstans inne på bussterminalen och letade efter personen som skulle komma från något ställe, hit till stockholm. 

När jag väl letade fick jag ögonkontakt med någon som hade downs syndrom. Hon började följa efter mig och sedan skulle jag spela fotboll med några killkompisar, och tydligen står hon där och försöker presentera sig för killarna. Hon säger att hon känner mig.

Vi åker sedan tillbaks till bussterminalen och ser en massa killar gå förbi..

Av någon konstig anledning börjar hon säga att hon är oskuld och aldrig varit med en kille fast hon vet hur man gör.

Det står en kille framför oss och ovanför honom står ett skepp med skydd på (ser ut som ett nät), han börjar strippa för downs syndrom-tjejen och sedan
vaknar jag upp.




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar