Du läser här. Jag ser det.


Jag ser er. Jag ser att ni är rätt många som följer mig, antagligen i smyg och vissa av er för att hålla koll på mig. Ja, här kan ni ha koll på mig faktiskt, jag är ärlig med min vardag här, jag har hemligheter, det har jag, som tex min drömbok, som inte längre är en hemlighet, apropå det, så kommer det nämnas fler drömmar här, många fler, jag älskar drömmar. Jag tror dock inte att ni kommer att gilla att få höra alla otrogenhets-drömmar jag drömde en gång i tiden om mitt ex. Eller vill ni veta dem? Det är bara att lämna en kommenterar ifall det är så.

Har ni någonsin läst här och tänkt "jag vill följa Samantha, men jag brukar glömma adressen"? Jag har fått höra det från vissa av er. Det finns nämnligen en sida där ni kan hålla koll på mig.

Här kommer ni att ha koll på mig: klicka här.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar