Lite extra besök.

Vi har haft besök här sedan i fredags, så dem har varit här i 3½ dagar.
Det dem har gjort som jag skulle vara med på som jag inte kunnat gå på, på grund av min sjukdom var bowling och se på djuren i skansen.

Jag ska nog försöka övertala någon vän att dra med mig till skansen för att kunna ta igen den fototiden jag kunde ha fixat med djuren. Nu ska jag dock ta en snabbdusch, sedan dra iväg ut (första gången på 1-2 veckor) och handla lite käk samt glass, nutella, smör, 2 paket mjölk och ett par nyttiga flingor.

Förmodligen när jag har kommit tillbaks så kommer jag att hamna framför en bra film med glass i mun, saft i hand, näst sista medicinen och återhämta mig från en kall utomhuspromenad.



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar