Mina synder år 2010

Aldrig lyssnat på när folk kallat mig vacker. Aldrig tagit till mig den godheten som folk kan få ur sig.
Definitivt tvärtom.

Ja, jag kanske inte borde se det som en synd att dela säng med en vän, men
saker vi har pratat om har varit om en djup och syndfylld värld.

Min värsta synd detta år är dock att jag tagit saker, folk och känslor för givet.

Det jag känner har jag struntat i totalt och tänkt på andra som skulle kunna forma mig, helt för givet. I år blir allting annorlunda. Jag kommer bli en försiktig person och försöka ha mer tålamod till allting.


emmi skriver:

Gå in och se om det var du som vann.

Annars ANMÄL DIG NU till en ny tävling. Vinnare dras imorgon.

Direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/january/vinnare-ny-tavling-1.html#comment

Hugs, Fashiontwisted ♥

emmi skriver:

- kul att du är med och tävlar! Hör av mig när vinnaren är utsedd =)



hehe jag älskar att ha tävlingar där mina läsare får ta del av de bloggarna jag gillar :D fast får se hur länge jag har det, krävs ganska mycket tid att kolla genom alla bloggar, för jag slumpar inte som hälften av alla andra ^^

emmi skriver:

Gå in och se om det var du som vann.

Annars ANMÄL DIG NU till en ny tävling. Vinnare dras imorgon.

Direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-vinnaren.html#comment

Hugs, Fashiontwisted ♥


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar